צוות בית הספר



צוות נוף ילדות

הגורם המרכזי הקובע, יותר מכל, את טיבו האמיתי של כל בית ספר הוא איכות הצוות החינוכי שלו. הדבר נכון עוד יותר כשמדובר בבית ספר הפועל ע"פ שיטה ייחודית וככזה, מחייב את המורים להכשרה מלאה, ידע נרחב וניסיון עשיר ביישום השיטה.
ההצלחה הגדולה של נוף ילדות היא, ללא ספק, פועל יוצא של צוות המורות והמורים המובחר שלו ושל ההכשרה המיוחדת שלה הם זוכים (N.Y.M).
נוף ילדות התברך ב-19 נשות צוות ו-2 מורים. כולם אנשים מופלאים, מוכשרים ונבונים, ששמו לעצמם כמטרה לספק לילדינו את החינוך הטוב ביותר.
יחד, הם מהווים את הלב הפועם של נוף ילדות ועושים עבודה בלתי רגילה, תוך ליווי חינוכי אישי ומדוייק, מקצועיות, אהבה ענקית, הקפדה על כל אלמנט חינוכי קטן כגדול, יצירתיות וניסיון חינוכי עשיר.

 

המורים הוותיקים של נוף ילדות (חלקם הצטרפו אליו ממש בתחילת דרכו) מדברים שפה חינוכית אחת, מהווים מאסטרים בשיטת החינוך המונטסורית ומייצרים יציבות חינוכית איכותית ונדירה. לכולם, תרומה גדולה להתפתחות שפתנו הפדגוגית והערכית.
בארבע השנים האחרונות, הצטרף אל דור הוותיקים, דור חדש ומיוחד של מורות אשר השתלבו במרץ ובמסירות בשני התלתונים שלנו. אנו מחבקים אותן באהבה והערכה רבה.
כל מורי ומורות בית הספר עברו, ועוברים, הכשרה מלאה ומוקפדת הן ברמה הפדגוגית והן ברמה הערכית-חברתית אשר כוללת בין היתר, ליווי חניכה צמוד, מודלינג, כלים לפתרון בעיות, העברת תכניות הלימוד המלאות, תהליכי משוב והערכה ועוד. הכשרה זו הינה קריטית לצורך ביסוס צוות חזק ואיכותי, שביכולתו למנף את התפתחות ילדינו בצורה המיטבית.



שרון

שרון מנשה לוי

- מייסדת נוף ילדות, יו"ר עמותת בית הספר

שרון היא הרוח החיה מאחורי בית הספר נוף ילדות, אשת חזון  ואשת ביצוע – מלווה את נוף ילדות משלב הרעיון ועד ניהול בית הספר בפועל. בעלת ניסיון ניהולי רב שנים הן בתחום החינוך והן בתחום הטיפול הרב תחומי.  ניהלה את בית הספר במשך 7 שנותיו הראשונות. בשנים אלה, ביססה את דרכו החינוכית והביאה אותו למעמדו כבית הספר המונטסורי המוביל בארץ. כיום, היא מכהנת כיו"ר עמותת בית הספר וממשיכה ללוות בצמידות את פעילותו הענפה ואת צוות המורים והמורות שלו.

ירדן

ירדן כהנא

מנהלת בית הספר

ירדן, ורסטילית ורבת יכולות, מילאה מגוון רחב מאוד של תפקידים מאז הגיעה לנוף ילדות לפני 8 שנים. היא החלה את דרכה כמורה ישירה בתלתון הצעיר ובהמשך עברה אל התלתון הבוגר ושימשה כמנהלת כיתה, רכזת תחום המדעים, מורה למתמטיקה וגאומטריה ואחראית תכנית ה"וואטס אפ" התלתונית (תכנית רגשית-התפתחותית). ממש לאחרונה הוסיפה לרזומה שלה גם את לימוד תחום השפה ובשלוש השנים האחרונות היא מנהלת את נוף ילדות יחד עם לי-נוי לוי סלוק. במהלך שנות עבודתה בבית הספר השלימה את לימודיה האקדמאיים בתחום החינוך המיוחד וצברה ידע וניסיון מונטסורי עשירים לגילאי 6-12. לירדן תרומה משמעותית ומיוחדת להתפתחות השפה הערכית-חברתית בנוף ילדות.

לי-נוי

לי-נוי לוי סלוק

מנהלת בית הספר

לי-נוי הצטרפה לנוף ילדות לפני 10 שנים ובמהלכן, מילאה מגוון רחב של תפקידים. היא החלה את דרכה כמורה ישירה בתלתון הצעיר, התמקצעה כמורה למתמטיקה וגאומטריה, שימשה כרכזת תחום המתמטיקה של כלל בית הספר, כמורה לדקדוק בתלתון הבוגר וכמנהלת כיתה בשני התלתונים. בשלוש השנים האחרונות היא מנהלת את נוף ילדות, יחד עם ירדן כהנא, וממשיכה לטפח ולהעשיר את דרכנו החינוכית. לי-נוי בעלת ידע וניסיון מונטסורי עשירים לגילאי 6-12. היא ניחנה במרץ רב, יכולות הדרכה גבוהות וכושר מנהיגות שאותם היא מביאה לעבודת הניהול. היא כותבת תכניות לימוד בתחום המתמטיקה והגאומטריה ואחראית על הליווי הפדגוגי של הצוות החינוכי.

איילת

איילת הלר

יועצת חינוכית

איילת הצטרפה אלינו לפני 7 שנים והיא משמשת כיועצת החינוכית של נוף ילדות. היא בעלת ניסיון עשיר כמדריכת מיניות בריאה ומיניות בלתי מותאמת וכן, משמשת כיועצת מתמחה במחלקת ילדים בבריאות הנפש. איילת מביאה עמה ידע, מקצועיות וניסיון רב שנים יחד עם רוח קלילה ומרגיעה. היא מלווה את מורי ומורות נוף ילדות ומעבירה הדרכות והשתלמויות בנושאים רגשיים וחברתיים. בשנתיים האחרונות היא אף מרכזת את תחום התנ"ך בתלתון הבוגר בהתאם לתכנית לימודים חוויתית ומיוחדת אשר נבנתה על ידה.


 
אירית

אירית נתנאל

מזכירת בית הספר

אירית הצטרפה לנוף ילדות לפני 10 שנים ולא בכדי זכתה, עם השנים, לתואר "פותרת הבעיות של נוף ילדות". במסגרת תפקידה היא מספקת מענה למגוון נושאים ומבצעת קשת תפקידים רחבה החל מאחראית הליך הרישום הבית ספרי, עבור בתקשורת עם ספקים ועד אשת הרכש שלנו. בנוסף, אירית היא פסיכותרפיסטית מוסמכת ובעלת יכולת להשרות על כולנו רוגע וחיוכים.

תומר

תומר זמר

מורה לספורט

תומר הוא המורה המיתולוגי שלנו לספורט, הוא מריץ ומקפיץ את כל ילדי נוף ילדות מא' ועד ו' כבר 11 שנים ומהווה חלק בלתי נפרד מהמשפחה הבית ספרית שלנו. תומר הוא מאסטר בתחום ההתפתחות המוטורית והוויסות החושי ובמהלך 33 השנים האחרונות, הוא משמש כמורה לספורט ותנועה במסגרות מגוונות וכמטפל תנועתי בילדים עם צרכים מיוחדים ועיכוב התפתחותי.

מאיה

מאיה קפלן

רכזת אנגלית

מאיה מורה לאנגלית בהכשרתה, עם התמחות וניסיון בלימוד אנגלית כשפה שנייה. היא הגיעה לנוף ילדות לפני 4 שנים והצטרפה כמורה לאנגלית של התלתון הבוגר. עם פתיחת שנתה החמישית בנוף ילדות, היא קיבלה על עצמה תפקיד חדש ורחב היקף כרכזת אנגלית של בית הספר. במסגרת תפקידה היא אחראית על טיפוח תכנית הלימודים באנגלית בשני התלתונים (א'-ו') ועל הליווי הפדגוגי של צוות האנגלית בבית הספר.


תלתון צעיר

נופר

נופר חליוה

נופר היא וותיקת התלתון הצעיר ולה תרומה גדולה ומיוחדת להתפתחות השפה הפדגוגית והערכית של נוף ילדות. היא הצטרפה לבית הספר לפני 10 שנים, כשבאמתחתה 4 שנות ניסיון בתחום החינוך לגיל הרך. במהלך השנים, מילאה מגוון תפקידים – היא החלה את דרכה כמורה ישירה בתלתון הצעיר וחיש מהר עברה לשמש כמנהלת כיתה בתלתון זה. עם השנים היא פיתחה את מומחיותה השפתית לגילאי 6-9 , וכיום, היא ידועה כרכזת המיתולוגית של תחום השפה בתלתון הצעיר. בשנים האחרונות, הוסיפה לרזומה שלה גם את ריכוז תחום התנ"ך והיא עושה זאת באופן חוויתי ומאיר עיניים.

לירן

לירן נניקשווילי

לירן הצטרפה לנוף ילדות לפני 7 שנים ובמהלכן, מילאה מגוון תפקידים בתלתון הצעיר– היא שימשה כמורה ישירה, מורה לתחומי התנ"ך והשפה ורכזת תחום כישורי החיים. היא מביאה עמה תמהיל תכונות ייחודי ומיוחד הכולל תושיה, יוזמה, יצירתיות, מעוף ומסירות שאין שניה לה. כל אלה יחד, מאפשרים לה להוות גורם משמעותי בקליטת צוותים חדשים, בפיתוח מפגשים חווייתיים ויישום פרוייקטים מיוחדים. תרומתה למינוף המערך החברתי-ערכי של נוף ילדות היא גדולה ומשמעותית.

מרינה

מרינה גבלין

מרינה משתייכת לצוות החלוצי של נוף ילדות. היא הצטרפה לבית הספר לפני 12 שנים, ממש עם הקמתו. היא הגיעה אלינו עם ניסיון רב בתחום החינוך לגיל הרך ובהוראת תחום האמנות. היא אומנית בחסד אשר מצליחה להעביר את תחום האמנות, באופן מעורר הערכה, לילדי התלתון הצעיר לדורותיו. ב– 6 השנים האחרונות היא מרכזת במסירות גם את תחום הגאומטריה בתלתון זה.

ירדן (2)

ירדן דביר

ירדן הגיעה לנוף ילדות לפני 3 שנים והצטרפה לצוות כיתת נחליאלי בתלתון הצעיר. במהלך השנים, למדה בנחישות ובמהירות את משנתנו החינוכית והפליאה ביכולותיה כמורה ישירה וכרכזת תחום המדעים של התלתון הצעיר. ירדן מביאה עמה תשוקה ורצינות גדולות לעבודתה עם הילדים והיא ניחנה ביכולת נהדרת לסחוף אותם אחר תחומי העניין שלה ובראשם, אהבתה הגדולה למוסיקה ולגיטרה.


עדן

עדן עמר

עדן, מורה לגיל הרך בהכשרתה, בעלת ניסיון כגננת וכמדריכת נערים ונערות בסיכון. הצטרפה לנוף ילדות לפני שנתיים והשתלבה בתלתון הצעיר. עדן משמשת כמורה ישירה וכמורה לתחום המדעים בכיתת צופית. בשקט, בנחישות ובעדינות האופייניות לה היא רוכשת, בהצלחה רבה, את שפתנו החינוכית. במקביל לעבודתה בנוף ילדות, עדן עובדת כמטפלת מוסמכת לפסיכודרמה.

עדן ג'אן

עדן ג'אן

עדן, הלוא היא "דני" בפי הילדים, הצטרפה לנוף ילדות לפני שנתיים והשתלבה, בהצלחה רבה, בתלתון הצעיר. היא משמשת כמורה ישירה בכיתת צופית ולומדת בזריזות ובחריצות יתרה את דרכנו החינוכית. היא ניחנה ביכולת התמודדות טובה והיא צולחת אתגרים באופן מעורר הערכה. וכך, כבר בראשית שנתה השלישית קיבלה על עצמה את התפקיד הגדול של ריכוז תחום החשבון בתלתון הצעיר.

עומרי

עומרי ול

זו היא שנתה הראשונה של עומרי בנוף ילדות. היא עברה במרץ, במחויבות ובחריצות את תכנית ההכשרה המקדימה, והצטרפה לצוות כיתת נחליאלי בתלתון הצעיר. עומרי תמשיך בהכשרתה המקיפה לאורך השנה כולה. נאחל לה ברוכה הבאה והרבה בהצלחה.

ג'ניפר

ג'ניפר שרעבי

ג'ניפר עלתה לארץ מקליפורניה, שם שימשה כגננת ומורה לאנגלית בחינוך היסודי. עם עלייתה לישראל ב2010 השתלבה בעבודה כגננת ובמקביל, פיתחה תכנית העשרה ללימוד אנגלית לגילאי 3-11, שאותה היא מעבירה עד היום במסגרות בלתי פורמליות. בחמש השנים האחרונות היא משמשת כמורה לאנגלית של התלתון הצעיר ומביאה איתה שפע של אהבה, מחוייבות ואנרגיה טובה.


תלתון בוגר

טל

טל ארדיטי

טל מוותיקי הצוות החינוכי של נוף ילדות. הצטרף לבית הספר לפני 9 שנים ובמהלכן, תרם רבות לביסוס הפדגוגיה הבית ספרית. טל מילא תפקידים מגוונים לאורך השנים – הוא החל כמורה ישיר בתלתון הצעיר והמשיך כמנהל כיתה בתלתון זה. אחר כך, עבר אל התלתון הבוגר ושימש כמנהל כיתה וכמורה לתחומי המתמטיקה והגאומטריה. הוא נחשב כיום למאסטר בתחומים אלה ובעל ידע וניסיון עשיר בחינוך המונטסורי לגילאי 6-12. בימים אלה הוא משמש כרכז תחום המדעים בתלתון הבוגר וכמנהל המדיה של נוף ילדות.

הדס

הדס לנצט

הדס היא ראשונת המורים בנוף ילדות, היא היוותה חלק בלתי נפרד מצוות ההקמה של בית הספר ולה תרומה גדולה ומשמעותית לבניית דרכו החינוכית. היא הגיעה לנוף ילדות לאחר 6 שנות הוראת תיאטרון בחינוך היסודי ובתיכון ובמהלך 12 השנים האחרונות, שימשה כמורה ישירה בתלתון הצעיר ומנהלת כיתה בתלתון הבוגר. הדס היתה שותפה מלאה בבניית התכנית השפתית העניפה של התלתון הבוגר והיא ממשיכה עד היום להפליא ביכולותיה השפתיות ולהוביל את תחום השפה בתלתון זה.

מיכל רוזנבלום

מיכל רוזנבלום

מיכל היא מורה למתמטיקה בהכשרתה ובעלת ניסיון של שנתיים כרכזת מנהיגות צעירה במחלקת הנוער הרשותית וניסיון של 3 שנים בהוראת מתמטיקה לכיתות ז'-יב'. היא הצטרפה לנוף ילדות לפני שנתיים והשתלבה בתלתון הבוגר כמורה למתמטיקה וגאומטריה. כבר בשנתה השנייה קיבלה על עצמה את התפקיד הרחב של ניהול כיתת נץ הבוגרת, ואליו היא מביאה שפע של מקצועיות, רצינות, אחריות ויכולת טובה להערכת התפתחות הילד/ה.

מיכל

מיכל בן יהודה

מיכל, מורה לתנועה בהכשרתה. עוסקת בתחום החינוך מזה 10 שנים . במהלכן, לימדה את תחומי התנועה והמחול לגילאי יסודי ואת תחומי המתמטיקה והשפה במסגרות שונות של החינוך היסודי והעל יסודי. בשלוש השנים האחרונות היא מדריכה את ילדי נוף ילדות בתנועה ומפליאה עמם בבניית ריקודים מיוחדים המשתלבים באירועי בית הספר. ב-2022 הצטרפה לנוף ילדות כמורה מן המניין והיא משמשת כמנהלת כיתת שחף הבוגרת וכמורה למתמטיקה וגאומטריה בתלתון הבוגר.


 
abby2

אבי ששון

אבי הצטרפה אלינו השנה כמורה לאנגלית בתלתון הבוגר.
היא אשת העולם הגדול אשר גדלה באטלנטה והתגוררה בדנוור ובניו יורק. היא שימשה כמורה לאנגלית הן באטלנטה והן בניו יורק וביולי 2023, היא עלתה ארצה והגיעה היישר אלינו לנוף ילדות. נאחל לה הרבה בהצלחה.

חדווה

חדוה כהן

חדוה מורה לחינוך מיוחד ומורה לאמנות בהכשרתה, בעלת 12 שנות ניסיון בהוראה. מתוכן, 8 שנות הוראה במסגרות החינוך המיוחד ו-4 שנות ותק בהוראת אמנות בחטיבת הביניים. זו היא שנתה הראשונה בנוף ילדות והיא משמשת כמורה לאמנות בתלתון הבוגר. נאחל לה הרבה בהצלחה.


 

ענבר אופק

ומקום מיוחד שמור אצלנו לענבר אופק.

ענבר היא חלוצת החינוך המונטסורי בישראל.  לפני 23 שנים, היא הביאה את החינוך המונטסורי הבית ספרי לארץ ומאז ועד היום, היא פועלת במרץ לקידומו וביסוסו.

לאורך השנים, היא ליוותה את ההקמה של יוזמות מונטסוריות מגוונות, לימדה את השיטה בקורסי הלימוד המקצועיים שלה, הדריכה צוותי חינוך ושימשה כרכזת הפדגוגית של בתי ספר מונטסוריים ברחבי הארץ.

ענבר היוותה חלק בלתי נפרד מצוות ההקמה של נוף ילדות ושימשה במשך 10 (!) שנותיו הראשונות כרכזת הפדגוגית של בית הספר. במהלך שנים אלה, היא פיתחה עבור הסביבה המובנית עזרי לימוד בשפה העברית בכל תחומי הלימוד וביססה, יחד עם הצוות החינוכי של נוף ילדות, את תכנית הלימודים העשירה והמקצועית ביותר הקיימת בארץ. 


x
סייען נגישות
הגדלת גופן
הקטנת גופן
גופן קריא
גווני אפור
גווני מונוכרום
איפוס צבעים
הקטנת תצוגה
הגדלת תצוגה
איפוס תצוגה

אתר מונגש

אנו רואים חשיבות עליונה בהנגשת אתר האינטרנט שלנו לאנשים עם מוגבלויות, וכך לאפשר לכלל האוכלוסיה להשתמש באתרנו בקלות ובנוחות. באתר זה בוצעו מגוון פעולות להנגשת האתר, הכוללות בין השאר התקנת רכיב נגישות ייעודי.

סייגי נגישות

למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר באופן מלא, יתכן ויתגלו חלקים באתר שאינם נגישים. במידה ואינם מסוגלים לגלוש באתר באופן אופטימלי, אנה צרו איתנו קשר

רכיב נגישות

באתר זה הותקן רכיב נגישות מתקדם, מבית all internet - בניית אתרים. רכיב זה מסייע בהנגשת האתר עבור אנשים בעלי מוגבלויות.